1.
Kokia automatinės dėžės keitimo kaina Vilniuje ir Kaune?

7 Klausimai – atsakymai, kuriuos privalote perskaityti
Beveik kiekvienas vairuotojas, kuris susidūrė su automatinės dėžės problema, kuriai spręsti, gali prireikti daug finansinių išteklių, kelia sau klausimą – kiek kainuoja automatinės dėžės pakeitimas? … ir kiek kainuoja automatinės dėžės kapitalinis remontas?
Jeigu Jus domina tik automatinės dėžės keitimo kaina ir daugiau niekas (greičiausiai pardavinėsite automobilį) – mes galime pasakyti kiek tai kainuoja…
Taigi, automatinės dėžės keitimo kaina nuo 200,- pas privačiai dirbantį meistrą ir nuo 300,- Eurų padoresniame autoservise. Bet…
Bet… Čia atsiranda labai daug kitų klausimų, kuriuos reikia užduoti ne tik autoservisui, bet ir pačiam sau…
a) Kokia garantija naudotam automatinei dėžei?
b) Kokia garantija naujam automatinei dėžei?
c) Kas suras ir pristatys naudotą automatinę dėžę?
d) Su kokia Rida pirkti naudotą automatinę dėžę?
e) Ar priims atgal naudotą automatinę dėžę jeigu ji bus bloga?
2.
Naudota automatinė dėžė? Kokia garantija?
Labai dažnai mūsų klientai klausia: „O kokia aš gausiu iš Jūsų garantiją jeigu reikės keisti į naudotą automatinę dėžę?” Na čia garantija bus tik tokia, kad pastatyta į automobilį automatinė dėžė važiuos ir persijungs bėgiai bevažiuojat. Garantija duodama tik automatinės dėžės keitimo darbui, o ne pačiai naudotai dėžei.
Garantija, kad bus supilti tepalai, pagal gamintojo nustatytus reikalavimus ir reikalaujamas specifikacijas. Pakeisti visi filtrai ir teisingai pastatyta taip kaip priklauso.
Taigi… Nėra nieko sudėtingo suprasti, kad automatinės dėžės keitimas – tai savaime suprantama loterija, kurioje gali tekti sudalyvauti ir antrą ir trečią kartą. Laiko tik klausimas kada…
3.
Kokia garantija naujai automatinei dėžei?
Kai kalba eina apie naujo automatinės dėžės pirkimą – situacija visai kitokia. Pirkdami naują automatinę dėžę iš gamyklos, gaunate garantiją tam tikram kilometrų skaičiui. Viskas priklauso nuo to, koks automobilis pas Jus ir koks automatinės dėžės modelis. Dažniausiai garantija suteikiama iki 100.000 km – bet tik naujam dėžei.
Kaip pavyzdys, po automatinės dėžės kapitalinio remonto ar automatinės dėžės restauravimo yra suteikiama garantija 40.000 km, su sąlyga, kad visas automatinės dėžės aptarnavimas bus atliekamas tik servise, kuriame darytas šis remontas.
Čia kyla klausimas vėl… „Kas geriau pirkti naują dėžę ar geriau apsimoka ją restauruoti?”
4.
Ar galite surasti gerą naudotą automatinę greičių dėžę?
Atsakymas taip. Tačiau automatinės dėžės paieška – tai atskiras, kartais labai laikui imlus darbas. Mes samdome tiekėjus, kurie užsiima būtent geros automatinės dėžės paieška. Ir mes jiems mokame pinigus. Taigi, automatinės dėžės suradimo ir nupirkimo paslauga turi savo kainą, kuri beveik visada būna sutartinė.
Kartais dėžė ieškoma visai net ne Lietuvoje. Tada kainuoja papildomai ir siuntimas. Na… Kaip į tai bepažiūrėsite – gerą naudotą dėžę su maža rida nupirkti – nėra paprasta ir lengva užduotis.
5.
Su kokia rida geriausia pirkti naudotą automatinę dėžę?
Na čia pats svarbiausias klausimas, kai nusprendėme keisti automatinę dėžę naudota. Visada pageidautina automobilio, iš kurio bus išimtas dėžė, rida turėtų būti iki 100.000 km ir ne daugiau. Ir tam yra savaime suprantamos priežąstys, kodėl toks skaičius.
Daugelis naujų automobilių turi garantiją iki 100.000 km. Garantiniu laikotarpiu beveik visi vairuotojai savo automobilį prižiūri taip, kaip numatyta garantinėse sąlygose. Kai jos pasibaigia – dažniausiai automatinės dėžės tepalai ir tepalo filtras keičiamas kada apie tai yra prisimenama…
Todėl geriausia surasti dėžę iki 50.000 km ir už ją sumokėti didesnę negu rinkos kainą, nei ieškoti pigiausios kainos neatsižvelgiant į ridą
6.
Naudotos automatinės dėžės defektacija? Kam to reikia?
Vieniems to reikia – kitiems ne. Kiekvienam pagal savo supratimą. Šiaip dabar pagalvosime, kam reikalinga naudoto automatinės dėžės defektacija prieš dedant ją į automobilį.
Istorija beveik visada tokia pati. Klientas ieško naudoto automatinės dėžės. Rasti dėžę, kuri dar stovi važiuojančioje mašinoje (arba bent tokioje, kurią galima užvesti ir pravažiuoti) šansų labai mažai. Todėl greičiausiai bus perkama tokia dėžė, kuri jau ne mažai laiko stovi kažkur lentynoje ant euro padėklo.
Kas čia kur gali būti negerai?
Negerai tai, kad statyti greičių dėžę į automobilį nepadarius tam tikrų darbų – nėra kažkoks labai super protingas sprendimas.
Todėl daroma dalinė defektacija, kuriai nereikalingas automatinės dėžės ardymas. Šios procedūros pasekoje yra didelė tikimybė išsiaiškinti realią automatinės dėžės būklę ir pastebėti tam tikrus pažeidimus, dėl kurių reikia variklį vežti atgal – pardavėjui.
7.
Trys naudotos dėžės – viena gera
Taigi… Pavyzdys, kaip kartais būna su naudotos automatinės dėžės pirkimu. Bmw benzininis variklis 4.4 – Septinta klasė. Klientas vežė 3 naudotas dėžes, kurias pastačius būtų nuvažiuota ne daugiau nei 10.000 km po pakeitimo.
2 dėžės buvo su drožlėmis, viena su atidarinėtu valdymo moduliu. Paskutinė – buvo vos ne ideali, su maža rida. Ir žinoma, buvo pati brangiausia, ką buvo galima rasti Lietuvoje.
Todėl visada sakome – perkant naudotą automatą – jo kaina turi būti paskutinėje vietoje. Nes didesnės kainos visada prašys tie, kurie garantuoti, kad pardavinėja greičiausiai gerą automatinę greičių dėžę.

Registracija iki 22.00 be išeiginių
